14. helmikuuta 2017

AIKUISTEN KAVERIKIRJA

tytot

Bongasin Elisan blogista tällaisen kivan kaverikirjapostauksen, ja koska mä olen aina rakastanut kaverikirjoja niin paljon, että pienenä täytin omaan kirjaanikin useamman kerran omat tietoni, päätin kopioida sen myös itselleni! Joskus vuosi sitten vastailin jonkin toisen kaverikirjapostauksen kysymyksiin, mutta tämä oli niin erilainen, että tahdoin vastata näihinkin. Ja mikä oiskaan parempi aika vastailla tällaiseen, kuin ystävänpäivänä!

Nimeni on: Tanja
Jotkut tosin kutsuvat minua: Tanski, tanelia, tandu, apina, ääliö :-), tanuli, tanjuli...
Olen syntynyt vuonna: 1992, liian kauan sitten.
Lapsuuskotini langallinen puhelinnumero: Neljä kolme seitsemän seitsemän yhdeksän kaks viis.
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Parturi-kampaaja, ihan kuten naapurin tätikin oli.
Mutta isona minusta tulikin: Työtön merkonomi, haha. No ei, olenhan mä nyt töissä, ainakin toistaiseksi.
Täydellinen puoliso: Todellinen. :-D
Itsehän olen täydellinen, mutta exäni mielestä saatan olla: Ärsyttävä kusipää varmaankin :-)

tytoot

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Viettäisin varmaan vieläkin enemmän aikaa telkkarin ääressä... Vaikka oikeasti haluaisin lukea ja kirjoittaa enemmän!
Harrastan nyt: Bloggaamista hyvin laiskasti ja vloggaamista hieman ahkerammin.
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta: No munhan laseista ei energiajuomaa vahvempaa juomaa löydy, eli ihan ne samat kappaleet, kuin normaalistikin soi.
Noloin teeveeohjelma josta pidän: Tykkäsin Paratiisihotellista silloin, kun sitä tuli.
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Hmm, pinaattikeitto on hyvää, vaikka en mä sitä mitenkään älyttömän loistavasti osaa tehdä.
Hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Oon varmasti jotenkin tunnevammainen tai jotain, mutta en juuri koskaan itke.

2016-07-03_01-25-27

Lapsuuteni lempilelu: Muistelisin, että mulla oli jonkinlainen paloauto, jolla tykkäsin leikkiä. Kai se piti kaikenlaisia ääniä ja siinä vilkkui valoja, joten miksen olisi tykännyt siitä, hah. Mulla oli myös älyttömän siisti auto mun Barbielleni!
Lempilelu nykyään: Tietokone, puhelin ja kamera, yllättäen.
Salainen paheeni: Ei kai mulla ole salaisia paheita, en ainakaan keksi mitään tähän hätään. Ei-niin-salaisia paheita kyllä löytyy, esimerkiksi tuo jääkylmä tölkki tuossa vieressä.
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Niinpä.
Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Onhan päivä vielä huomennakin.

Miten te vastaisitte näihin kysymyksiin? Ja hei, miten te vietätte ystävänpäivää? :-)

4 kommenttia:

  1. - HiH, kiva postaus :D. Miekin tein tän ja nyt blogissa myös Aikuisten kaverikirja vol. 2, jos myös sen tahot tehä :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, vähä kiva! Pitääpä käydä kurkkimassa :-)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ähh, perus minä että onnistun poistamaan vahingossa kommentin :DD Mut joo, tosi kiva postaus ja tykkään sun kirjotustyylistä!

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tervetullut. Kiitos! :-)